Saat Menakutkan Cemas

Mungkin Tidak Percaya.....

Kalau dapat makan manusia ni...sebulan aku kenyang
Saat-saat yang mendebarkan...antara hidup dan mati. tetapi demi nam, demi duit, demi maruah..sanggup menghadapi sesuatu saat yang menakutkn dan cemas. Jom usha gambar-gambar lain...

Terjun bunuh diri...tapi hidup akhirnya

Harap oklah....tapi sengal gak..

Fewiiiit...

Yehaaaa

Aku bukan along...mau simbah cat

Aarrrrrrrgggghh... tangkap dia

Matilah aku ...terhempas

Bak sini duit...

Meh r kalau dapat kejar..

Muskil 

Barulah berani mati punya .....

Yippiiii

Nah ambik kaki aku ni...nak sangat...

Terpeleut kaki...

Muntah

Kuda hisap dadah

Lariiiii....cepat

Sekejap ye ...nak sangkut dulu tali nii....

Nasib baik selamat....

Tornado Power

Ade bran

Yehaaa

Sakiiitnyaaa

Maaaaak Toloooong

Fewiiiiiiiit

Janganlah kacau aku.. aku tembak kang..

Terbakar lagi

Tuluuuun

Hitamlah lepas ni muka...kene bakar

Alamak..habislah aku...

Tsunami...

Tak kena

Lelaki Sejati
Satu Fenomena Fantasi Menjadi Realiti