Reka Arca Besi Mempesonakan

Unik, Smart, Kreatif, Inovatif.....

Kena langgar lori.....kemek muka aku
Jom usha gambar-gambar yang menarik untuk tatapan mata.....hilangkan stress kiter dengan  arca yang menarik dan menawan.....
Sorang-sorang


Menari bersama anak...

Epal yang telah dimakan semut.....

hahaha...aku lapar..ko nak lari maner lagi..

Sigemuk

eh eh eh aku leh terbang rr...syoooknyer

Aku haus nak minum

Cantikkan arca kayu ni,...


Layaan

Pistol Pendek....


Penat & tak tahan bau busuk


Kepala Putus


Lemas

Muntah aku tengok ko ni haaa

Malunyerrrrr...sampai nak sorok muka aku ni...

Berjalan-jalan keatas....hebat


Layaaan

Termenung mengenangkan nasib

Larian manja

Tolong, tolong, selamatkan aku niiii.....

Hebat beno kereta ni...

Meluncur
Satu Fenomena Fantasi Menjadi Realiti